הובלות משרד


בחירת חברות להובלת משרד

הובלת משרד יכולה להיות מורכבת מאוד. בשונה מהובלת דירה, בהובלות משרדים, קיימים מרכיבים ואילוצים רבים ומגוונים אותם יש לתכנן בקפידה ולאורך זמן. כל סטייה מהתוכנית או התכוננות לא נכונה, עלולה להביא לתוצאות שליליות הן על תפקוד העסק והן על העובדים בו.

יש להפריד הין הובלת משרד קטן לבין הובלת משרד גדול. בהובלת משרד גדול, ההתארגנות והמשאבים שדרושים על מנת לבצע את המשימה כהלכה גדולים מאוד לעומת משרד קטן בו ניתן לאלתר ועדיין להישאר בחיים…

הערה: אנו מבצעים הובלות משרדים בצפון. להובלות משרדים במרכז, לחצו על הקישור הבא.

למה הובלת משרד היא פעולה מורכבת?

הסיבות לכך פשוטות אך מגוונות. ראשית, משרד הינו עסק שצריך לשרת את העובדים וכמובן את הלקוחות – אותם פחות מעניינת העובדה שאתם עוברים ומצפים לקבל תמורה לכסף שהם משקיעים בשירותכם.

שנית, המשרד משמש מספר אנשים שיכול לנוע בין בודדים לבין מאות. אם חשבתם שהובלת דירה היא פעולה קשה, נסו לדמיין איך זה להעביר כמה עשרות אנשים מסביבתם המוכרת למקום חדש.

הסיבה השלישית עוסקת בתשתיות ובלוגיסטיקה. במשרד ישנם מרכיבים רבים הקשורים בסיווג מידע, תשתיות מחשוב, חשמל, טלפון ופקס. לכן צריך להשקיע מחשבה מיוחדת בארגון הלוגיסטי על מנת לאפשר עבודה שוטפת גם אחרי המעבר.

עקב השוני והאתגרים שבהובלות מסוג זה, עליכם להקפיד על עבודה עם חברת הובלות מוכרת המתמחה בהובלות משרד.

  1. חפשו חברה עם ניסיון – מתוקף מורכבות העבודה וחשיבותה, עליכם לבחור חברת הובלות וותיקה עם צוות מנוסה. ערכו סקר בקרב עמיתים והשתמשו ברשת האינטרנט על מנת לקבל רשימה של חברות מועמדות לביצוע ההעברה.
  2. קבעו פגישה רשמית – מעבר להתרשמות מהאדם שעומד לפניכם בדקו את הדברים הבאים:
    1. כמה מובילים יבצעו את ההובלה.
    2. מה הניסיון של החברה? כמה שניפ היא פעילה בתחום? בקשו טלפונים ליצירת קשר עם לקוחותיה על מנת לאמוד את מקצועיותה.
    3. מיהם המובילים? האם קיים ציוד מסווג או מסמכים הדורשים התעסקות של אנשים ספציפיים (תעודת יושר לדוגמה).
    4. השוו לפחות ארבע הצעות מחיר.
  3. ביטוח – חובה לעבוד עם חברה המבוטחת בפוליסת ביטוח רחבה. אל תתביישו ובקשו לראות את הפוליסה. במקרה ויגרם נזק, פוליסה זו אמורה לדאוג לכסות אתכם.
  4. ציוד מתאים – וודאו שלחברה ישנו ציוד מתאים לפירוק הרהיטים ולהובלת התכולה. תשאלו שאלות שיעזרו לכם להתרשם ממקצועיותם של המובילים.
  5. שירותי אריזה – זקוקים לשירותי אריזת מסמכים? בדקו האם חברת ההובלות מספקת שירותים כאלה ואחרים ושקללו זאת בכל הצעות המחיר שתקבלו.
  6. מנהל פרויקט – דרשו איש קשר שיהיה מנהל הפרויקט ושילווה אתכם מיום סגירת החוזה ועד לסיומה המוצלח של ההובלה. על מנהל הפרויקט להיות זמין ולדעת לתת לכם הסברים בנוגע לביצוע נכון ותקין של הובלת המשרד. מעבר לליווי, מנהל הפרויקט יעזור לכם לתכנן יעדים להצלחת ההובלה.
  7. נציג מטעם חברתכם – מנו איש קשר ראשי להתקשרות עם חברת ההובלות. אותו אדם ירכז את המשימה וכך תבטיחו שמידע חשוב אודות הובלת המשרד לא יפו בין הכיסאות.
  8. עבודה בשעות הלילה – על מנת לייעל את ההובלה ולמנוע פגיעה בעבודה השוטפת, הובלות משרד רבות מתרחשות בשעות הלילה. אם גם אתם מעוניינים לבצע זאת בשעות הלילה, בדקו האם חברת ההובלות מספקת שירות לילי.
  9. היו יצירתיים – אנו מאמינים שלכל הובלה יש את המאפיינים והאתגרים הייחודיים שהיא טומנת בחובה. לכן עליכם לגלות יצירתיות וגמישות על מנת למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורכם.
  10. אל תחכו לרגע האחרון – הובלות משרד הן מורכבות ודורשות תכנון, אריזה, פירוק והרכבה. לכן התחילו לחפש חברת הובלות בשלב מוקדם.